tisdag 5 maj 2009

Valborg med brasa och mycket annat

Eftersom vi vill ha många uppdateringar har vi delat upp våra valborgsfiranden och här kommer då mitt. Jag var då hemma i Linköping igen och vi hade bjudit några nära och kära till grillning, och de var tappra som satt kvar ända till solen gått ner och man höll på att frysa häcken av sig. Men är det valborg så SKA man vara ute och grilla! så är det bara...
Efter att mörkret lagt sig över staden bagav vi oss för att se en brasa som också tillhör en valborg. Det var även i Linköping eldförbud på några ställen men en liten brasa lyckades vi finna och även fina fyverkerier sköts upp mot skyn.
Sen var det dags för partaj och fler vänner kom på besök. Värdparet bjöd på shotar som uppskattades mer eller mindre av alla... Karin var en av dem som inte klarar av det men bjöd istället på gester i keps, Skejtare för att efterlikna killen som liten och Bonnläpp för att göra Nicklas glad. Här kommer ett litet kollage på kvällen.









Dagen efter tog Nicklas och jag en promenad med några kassar med pant, de extra små pengarna behövs alltid. Vi gick i tunna kläder och på vägen såg vi fina vitsippor. Jag älskar våren!!!


4 kommentarer:

Andreas sa...

Niklas i uppknäppt, rutig skjorta och den där frisyren, gåendes spänstigt med en sugande blick och ett par sexpacks tomburkar i påsen. Han är hot! Kanske Linköpings hetaste! Du ska vara lycklig Erika. :P

Paulina sa...

Va mysigt ni hade det....här fic bara Alma o Ted se eld. Jag var hemma hos en sovande Ella:) Tänker på dig. Finns alltid här, pok

karin sa...

haha jag är så jävla ful :D

Erika sa...

Ja när du ska shota och snapsa kan ja erkänna att du inte har din finaste min systra mi! en vacker dag ska jag lära dig tycka om det :D