tisdag 26 maj 2009

Födelsedagen

Vill bara dela med mig av lite bilder från min födelsedag som min härliga pojkvän gjorde till en underbar dag!


Det började med att han kom vid på förmiddagen, sa åt mig att sätta mig i rummet och hålla för ögonen. När jag sitter där och blundar hör jag en katt jama och tänker... nae.. nu har han gjort bort sig, inte kan han ge mig en katt nu! När jag får titta igen ligger bakom min rygg en söt liten gossekatt med biljetter till Cats invirrat runt svansen. Så dit ska vi i september, yehuu! och dessutom ingick brunch i paketet me. Jag fick också ett vackert egengjort kort där det stod att jag skulle ha en heldag med Nicklas på Stockholms gator och torg där middag, mys och sköna promenader ingår och dessutom en titt in i en klänningaffär!


Middagen blev framflyttad till början av vistelsen i stan då vi var så himla hungriga... ovanligt. Här sitter vi och inväntar rätterna och njuter av den tropiska värmen. Är så varmt att det börjat växa palmer i Stockholm!


Vi gick en promenad längs Södra Mälarstrand. Vi hittade en fin park och blev som barn igen och började leka kuragömma i buskarna..


Skogsmästare som han är, är detta inte bra för hans karriär, men vad gör man inte för kärlekens skull??


Efter promenaden åkte vi tillbaka för en god glass i gamla stan.


Denna klänning blev resultatet av vårat besök i en klänningaffär. Tack älskling för en superunderbar födelsesdag, och även resterande helgen i vårt fina hem!

1 kommentar:

Madde sa...

Vilken söt pojkvän du har =) här är det bara fint fast jag vänstar på att vädret ska bli bättre just nu känns det som höst. hmm...jag tror nog att du borde änns igen den trädgården =) mycket skumt hände där under den helgen...haha...

I helgen kan jag skypa. Tror att det är lättare på söndag än lördag, flr att vi ska på River Cruise på lördagen och ska börja förfesta redan kl 16. Men är du vaken runt 11-12 svensk tid?
Hoppas att allt är bra annars. Puss puss